نوشته شده توسط : سعید

با توجه به شرایط فعلی بازار کار بسیاری از افرادی که در گذشته به فکر کسب و کار آنلاین نبودن الان به فکر راه اندازی سایت فروشگاهی افتادن تا بتونن به صورت آنلاین یه بازار جدید برای خودشون ایجاد کنن. این نکته باعث شده که بسیاری از افراد به دنبال این باشن که بدونن قیمت طراحی سایت چقدر هست غافل از اینکه قبل از اهمیت قیمت ، کارایی وب سایت مهم هست و بالا یا پایین بودن هزینه نمیتونه الزاما منجر به خوب یا بد بودن کارایی یک سایت بشه. تو این مقاله سعی میکنیم مواردی که مورد نیاز یک سایت فروشگاهی اینترنتی یا به قول معروف همون فروشگاه آنلاین هست رو به شما ارائه کنیم.
به طور کلی قیمت طراحی یک سایت را براساس نوع کدنویسی ، میزان امکانات ، گرافیک و سئو آن تعیین میکنند. در این مقاله بیشتر صحبت ما بر روی امکانات مورد نیاز یک وب سایت آموزشی خواهد بود زیرا در مقاله دیگری به طور کامل درباره اینجا گزینه های دیگر صحبت کرده ایم.

اول : امکانات روتینی نظیر معرفی مدرسه یا آموزشگاه و ارائه نحوه ثبت نام ، شرایط آموزش ، شماره های تماس ، روش های ارتباطی و ... و در کنار این موارد استفاده از پلتفرم های آماده برای ارائه آموزش های آنلاین
شما میتوانید در سایت خود دو هدف را در مرجع ویکی پدیا دنبال کنید :

از طرفی شما میبایست نسبت به ظاهر سایت و سئو آن نیز حساس باشید. در نظر داشته باشید که سایت شما نشان دهنده اعتبار و پرستیژ کاری شماست اما زیبایی ظاهری یک سایت اولویت اول آن نیست بلکه کاربرپسندی و ارائه خدمات به بهترین شکل به کاربران اولویت اصلی را دارد. تا میتوانید شرایط را برای یادگیری آموزش از طریق آنلاین یا خرید فایل از سایت راحت کنید. هرچه کار با سایت شما ساده تر و راحت تر باشد ، کاربران بیشتری خواهید داشت.



:: برچسب‌ها: قیمت طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()